2016/10/15

Ze tresna eta ze estrategia erabili behar ditu irakasleak informazioa sintetizatzeko eta eduki multimedia sortzeko garaian?


Hainbeste tresna eta estrategia daude informazioa sintetizatzeko eta eduki multimediak sortzeko non zaila baidugu aukeratzea zein aproposena: Tagxedo, Symbaloo, Drive, Sites, Diigo, Cmaps, Blog-ak, Pinterest, Twiter, Classroom, infografiak egiteko Piktochart.
 Nik uste dut ikastetxe bakoitzak batzuk hobetsi beharko lukeela lan egiteko.Horrez gain, gero irakasle bakoitzak hauta ditzake bere gustukoenak, bere ikasgairako aproposenak.
Horretarako eta baliabide guztiak ordenatuak, sailkatuak eta eskura izateko Symbaloo oso egokia ikusten dut. 
Aurkezpenak, bideoak, mapa kontzeptualak, eskemak, denbora lerroak, infografiak, irudiak eta dokumentuak gordetzeko dauden herraminten ikurrekin bideotxo bat montatu dut. Horretarko ikastetxean asko erabiltzen den "fotos narradas" programa erabili dut.
Youtubera igo dudanean audioa ixildu didate erabilitako musika copyrighta zeukalako beraz,berriro editatu behar izan dut bideoa eta musika egokia ipini ondoren orain uste dut ondo ibiliko dela.


Padlet baita erraminta potentea izan daiteke informazioa sortu, sintetizatu eta partekatzeko, batez ere, taldeetan egin beharreko lana denean, izan ere, bakoitzak bere ordenagailutik unean bertan informazioa berriztu eta elkartruka dezake. Hurrengo adibidean, azaltzen den bezala, non irakasleak planteatutako informazioari ikasleek euren informazioa gehitu dioten taula berdinean dena erakutziz.

Made with Padlet

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina